به گزارش ميراث آريا(CHTN)، \"رحمت‌ عباس‌نژاد\" افزود: رسانه‌هاي جمعي اعم از صوتي، تصويري، الکترونيکي و مکتوب با سطح پوشش مخاطبان گوناگون بهترين ابزار براي رسيدن به اهداف توسعه استان از جمله\"رشد صنعت توريسم\" و فرهنگ‌سازي در اين زمينه است.

وي دغدغه رسانه‌ها را انعکاس مشکلات مردم، رفع آن و جستجوي راهکارهايي براي توسعه کشور ارزيابي کرد و خاطرنشان ساخت:تأثير توسعه گردشگري در مازندران در حل معضل اشتغال و رونق اقتصادي منطقه، مقوله‌اي است که هميشه در رسانه‌ها درج و مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران در ادامه گفت: تبليغات در جهت داشته‌هاي استان، دادن طرح و ايده به سازمان به‌عنوان منعکس‌کننده آراي افکار عمومي و حتي ارائه انتقاد سازنده از سازمان مي‌تواند در پيشبرد سريع و صحيح برنامه‌ها راهگشا باشد.

M/104



انتهای پیام/

کد خبر 138608067